Buitenschoolse opvang

Op onze school wordt buitenschoolse opvang aangeboden. Deze opvang wordt georganiseerd door Kind&Co.
De opvang is uitsluitend bedoeld voor leerlingen van de Jan de Bakkerschool.
U kunt kiezen voor opvang tot 17.30 of tot 18.30 uur.
Wilt u zich aanmelden of meer informatie zien over de tarieven, ga dan naar deze website.

We bieden 5 dagen BSO op de Jan de Bakkerschool, via Kind&Co. In 2024 is de BSO niet in ons eigen gebouw gevestigd vanwege een personeelstekort. De kinderen worden opgehaald met de BSO-bus, en gaan naar de BSO in het gebouw van De Wegwijzer (Die school ligt achter de Lidl/brandweerkazerne en is 3 minuten fietsen). U kunt uw kinderen daar ophalen aan het einde van de dag.
De groep bestaat uit zo’n 12 kinderen, waarvan iets minder dan de helft van onze school afkomstig is. Op deze groep zitten twee begeleiders.

Zoekt u een christelijke gastouder? Dan kunt u contact opnemen met Christien Smaling via 06-19965359. Zij is bemiddelingsmedewerker bij de christelijke gastouderopvang Korelon.  Daarnaast kunt u contact opnemen met ‘KidsCentral Kinderopvang‘.