Schoolreis met zon, zand en water

Wat een prachtige, zonnige schoolreisdag hebben we vandaag! Zand en water zorgen voor veel speelplezier.

We bouwen dammen om het water tegen te houden. En af en toe rollen we er zelf even heerlijk door. Veel waterpret bij de spuitende waterstralen. Wanneer spuit hij? Dat weet je niet! Grote hilariteit als de waterstraal opeens gaat spuiten en er net iemand onder staat. En wat gebeurt er als je een bekertje op het gaatje van de waterstraal zet? We zijn volop aan het ontdekken! Om af te koelen is het ook heerlijk om door de waterstralen te rennen. Er zijn kabelbanen, klimtoestellen en glijbanen. We vermaken ons prima. Tussen de middag smullen we van de patat en daarna staan we weer te popelen om verder te spelen in deze mooie Bosspeeltuin!