Voorleeswedstrijd!

Boven op de tafel staat een prachtige stoel waarin de vijf klassenwinnaars mogen zitten en voorlezen. Wat doen Maria, Joralt, Sarah, Julia en Rebecca hun best! Eerst hebben ze in de klas al veel geoefend en de voorrondes gewonnen. Nu lezen ze alle vijf het mooiste en spannendste stuk uit hun boek. Daarbij worden ze aangemoedigd door hun klas. Meester van Leeuwen, mevrouw v/d Wijngaard en meneer Brokking zijn de jury. Wat is het lastig om een winnaar te kiezen. Zo moeilijk dat er eigenlijk twee winnaars zijn. Maria uit groep 4 en Julia uit groep 7. Maria mag de wisselbeker mee naar huis nemen. En Julia mag door naar de voorleeswedstrijd van alle scholen in heel Woerden. Van harte gefeliciteerd meiden! Voor alle vijf de finalisten is er een mooie oorkonde. Verder is er voor elke klas een nieuw boek voor in de klassenbibliotheek. Zodat iedereen weer heerlijk verder kan lezen.