Rara, wie is het?

Wij werken in groep 4/5 ook aan geschiedenis. Geschiedenis gaat over vroeger. Wat is leuker dan bij onze eigen geschiedenis te beginnen. We weten zeker dat iedereen een baby is geweest! ;-) Want we hebben er allemaal een foto-bewijs van. In de kleutergymzaal liggen alle foto's klaar! Zoeken maar!!

Wat een mooie, vrolijke, grappige , lieve baby’s staan erop de foto. Al die lieve schatjes horen bij groep 4/5. Maar wie is het nu? We raden en overleggen en kijken rond.. Wie staat daar zo stoer op een ladder? Iemand met krulletjes! Dus kijken maar: wie heeft er krulletjes? Oei, krulletjes kunnen veranderen in recht haar. We ontdekken ook dat het andersom kan.

Nog een lastige: de meeste baby’s dragen geen bril! En welke kleur haar komt er op dat lieve hoofdje, dat nu nog een beetje kaal is? We zoeken en speuren! Niet alle kinderen konden mee raden, maar bijna alle kinderen van groep 4/5 ziet u wel bij de foto’s van dit bericht. Speurt u ons ook op bij de foto’s?