1 april!

Waar is mijn muis gebleven? Wie weet waar mijn tas is? Heeft iemand mijn Bijbel gezien? De kinderen hebben van alles bedacht om de juf te laten ervaren dat het 1 april is vandaag.

Na de pauze zijn er ineens allemaal spullen uit de lades van de kinderen omgewisseld. Een mooie gelegenheid om alles weer eens goed op te ruimen.

Maar niet alleen de juf is vandaag gefopt. Voor handenarbeid hebben we allemaal een schoenendoos meegenomen. De juf geeft de eerste opdracht: “Allemaal een schoen uit om te passen of de doos wel groot genoeg is.” Al snel staat iedereen met een voet in de schoenendoos. Nodig voor de handenarbeid opdracht? Nee hoor: 1 april! We gaan de rest van de middag een diorama maken. Vol enthousiasme zijn we aan de slag gegaan. De achtergrond is vandaag bij de meeste kinderen afgekomen. Jammer, nu moeten we weer een week wachten voordat we verder kunnen!