Dakota is gevonden!

We hebben Dakota gevonden! Afgelopen weken zijn we druk bezig geweest om Dakota te zoeken. Eerder vonden we al sporen en waren we op zoek. Maar vandaag vonden we Dakota!

In de zoektocht naar Dakota maakten de kinderen van groep 2 een gezocht poster. Ze tekenden Dakota en schreven woorden na om de poster af te maken. Groep 3 schreef een brief naar het opperhoofd om te laten weten dat Elan bij ons is en Dakota gezocht wordt (zie foto’s).

Vandaag kregen wij een brief. Een brief van een hele belangrijke persoon: het opperhoofd.
Hij schreef in de brief dat hij onderweg was. Ook gaf hij ons een tip: Dakota houdt heel veel van kleine beestjes. Was hij misschien ergens waar veel kleine beestjes waren?
De kinderen hadden wel een idee waar kleine beestjes te vinden waren: tussen de struiken, onder een tegel, in de grond of in de moestuin. En inderdaad daar vonden we Dakota. Wat waren Elan en Dakota blij dat ze elkaar weer zagen!