Ons zendingsdoel voor 2023!

Het zendingsdoel voor 2023 is bekend! Van 1 januari tot 31 december sparen we voor Stichting Stéphanos.

Op 8 februari 2023 krijgen we bezoek van Stephanos! In het speellokaal worden de leerlingen bijgepraat over de doelen waar we voor gaan sparen. We sparen voor Bijbels onderwijs, kinderbijbels én we sponsoren een kind waarmee de kinderen ook gaan corresponderen. Binnenkort volgt meer informatie in verschillende websiteberichten vanuit de klassen.

Plastic geld
Contant geld raakt ‘uit’. Daarnaast kan contant geld niet worden gebruikt voor het ANBI-belastingvoordeel. Daarom heeft onze school 10.000 plastic munten aangeschaft. Deze munten vertegenwoordigen een waarde van €0,50 per munt.
Als u geld heeft overgemaakt naar het bankrekeningnummer van de school, dan ontvangt u de waarde van dat bedrag in plastic munten. Zo kunnen uw kinderen toch meesparen met de spaardoelen van de klas, zonder dat u ze contant geld hoeft mee te geven. Het is niet alleen belastingtechnisch voordeliger. Geld storten is tegenwoordig een dure hobby én niet meer mogelijk in Woerden. Daarom hebben wij ook voorkeur voor de plastic munten.

Stappenplan:
– U maakt een bedrag over naar NL35INGB0002210408 t.n.v. Stichting ref onderwijs Woerden en omg. In de omschrijving schrijft u ‘zendingsgeld + naam oudste schoolkind’.
– U of uw kind gaat langs bij meester Van Leeuwen of juf Van Buren en geeft aan dat er geld is overgemaakt. Zij kunnen dat checken met hun mobiele telefoon en zullen de munten vervolgens overhandigen.
– Op maandagochtend levert uw kind de plastic muntjes in, in plaats van echt geld. Eén munt vertegenwoordigt een waarde van €0,50. Het blijft uiteraard ook mogelijk om echt geld in te leveren.