Schoolreis naar…

Op schoolreis naar Apenheul is echt een feest! We hebben veel apen van heel dichtbij kunnen zien. En ze doen soms zo grappig.

Op schoolreis naar Apenheul is een feest! Vandaag gaan we eerst met de grote bus een heel eind rijden. “Juf, zijn we er al?” Na een uurtje zien we Apeldoorn op de borden staan en klinkt het in de bus: “We zijn er bijna!”  Na aankomst lopen we naar de ingang. In gebieden met loslopende apen kunnen we ze van heel dichtbij bekijken. Wat kunnen die apen goed slingeren en springen! Sommige apen lopen gewoon over een touw heen. Of hangen aan hun staart aan een tak. Af en toe willen wij ook even slingeren als een aap. En lukt dat? Kijkt u daarvoor maar op de foto’s. Wat een leuke schoolreisdag hebben we gehad!