Media-avond

In dit bericht vindt u informatie over de media-avond van 27 mei 2021.

Donderdag 27 mei hebben we een media-avond op het programma staan met groep 7.
Dit wordt na de afscheidsavond van vorig jaar onze eerste fysieke bijeenkomst met ouders.
Omdat de gemeenschapsruimte van de school wat krap is, organiseren we de avond in de kerkzaal van de kerk van de Gereformeerde Gemeente. Uiteraard nemen we hierbij alle veiligheidsregels in acht.

We verwachten van elk gezin één ouder + uw kind tussen 19.15 en 19.30 uur in de Bethlehemkerk, aan Oudelandseweg 50 in Woerden. De avond wordt geleid door dhr. Sjaak Jacobse.

19.30-19.40    Welkom, opening door Jan Willem van Leeuwen;
19.40-20.25    Interactieve gastles door Sjaak Jacobse aan kinderen groep 7, ouders zijn toeschouwer;
20.25-21.00    Kinderen gaan in drie groepen uiteen, waarbij ze eerst pauze houden en aansluitend met de leerkracht een aantal vragen bespreken;
20.25-20.45    Sjaak Jacobse vertelt de ouders wat hem opvalt binnen deze groep en ouders krijgen gelegenheid tot vragen stellen;
20.45-21.00    Pauzemoment voor de ouders;
21.00-21.25    Gesprek tussen ouder en kind (verspreid door de kerk) over wat er die avond is besproken;
21.25-21.30    Afronding / sluiting

Een deel van de ouders kan toch met z’n tweeën komen aangezien we nog enkele plekken over hebben op het maximum aantal van 30 volwassenen. Stelt u het op prijs om samen te komen, laat het dan even weten.

De klas begint vrijdag 28 mei wat later met de schooldag, namelijk om 10.30 uur, zodat de kinderen kunnen uitslapen. Dit is voor de ouders die wat verder weg wonen niet ideaal i.v.m. reistijd. We voorkomen dit normaliter door de media-avond te laten plaatsvinden op de dinsdagavond voor biddag, maar door het verzetten van de avond komt het dit jaar wat minder goed uit.