Ruim €1200,- opgehaald!

De afgelopen 4 weken heeft groep 8 erg hard gewerkt om geld op te halen voor Woord & Daad! Meester De Braal had vanuit zijn opleiding de vraag gekregen om een sponsoractie te organiseren met zijn stageklas. Nou, dat kwam wel goed met deze groep!

We hebben groepjes van vier kinderen gemaakt. Elk groepje heeft €5,- euro gekregen om daarmee winst te gaan maken. Een soort mini-onderneming dus. De kinderen zijn vervolgens hard aan het werk gegaan om zo veel mogelijk geld te verdienen. Er zijn volop snoeprollen, stroopwafelkruimels, sleutelhangers, paaseitjes en lootjes verkocht, gesponsorde fietstochten gehouden en sponsoraanvragen gedaan.

Donderdag 15 april heeft Ineke Brand (Woord & Daad) het geld persoonlijk opgehaald: €1235,74 euro!

Namens meester De Braal en Woord & Daad: Dank voor jullie inzet groep 8! En ook een dankwoord aan alle kopers, sponsors en giftgevers natuurlijk.