Ontwerpwedstrijd zendingsgeld

We zijn hard aan het sparen voor Wycliffe. Maar, we zijn nog op zoek naar een mooie poster, waarop we kunnen zien hoe ver we al zijn met sparen. En die poster, die laten we door jullie ontwerpen. Lees snel verder wat de bedoeling is!

Elke maandag leveren jullie geld in voor Wycliffe. Je bent vast benieuwd hoeveel jouw klas al heeft gespaard!
Nu hebben we van Wycliffe prachtige stickers gekregen (zie foto, 3 cm doorsnede) om bij te houden hoeveel geld we hebben opgehaald.
Bij elke €5 die we ophalen, mogen we een sticker plakken!

We zijn op zoek naar een mooie, handgetekende of digitaal ontworpen poster waar we die stickers op kunnen plakken. En waarop we kunnen zien hoe veel we al gespaard hebben.
En we hebben drie verschillende soorten posters nodig, want er wordt in onze school voor drie doelen gespaard.

Groep 8 spaart voor spaardoel 1; Het drukken van Bijbelboeken (€3 per Bijbelboek).
Groep 1, 2, 3, 4, 6 en 7 sparen voor spaardoel 4; Luisterbijbels voor mensen die niet kunnen lezen (€30,- per luisterbijbel).
En groep 5 spaart voor spaardoel 2; Het vertalen van Bijbelverzen (€15 per vers).

Ga jij meedoen door een poster te maken voor één (of meer) van deze drie doelen? Vraag gerust hulp van je ouders of van je broers/zussen!
Dit wordt een poster waarop duidelijk is te zien wat het doel is, en waar kleine rondjes op zijn getekend waar wij de stickers van €5 op kunnen plakken.
Er moeten minimaal 50 stickers op een poster passen. Je levert je poster uiterlijk maandag 12 april in bij je eigen leerkracht.
Je mag je poster op een A3-formaat tekenen (een groter papier kunnen wij niet inscannen) of op de computer ontwerpen.
Als je A3-papier nodig hebt kun je dat op school ophalen.

De winnende posters vergroten we tot A2-formaat en laten we afdrukken door de drukker.
Iedereen die meedoet krijgt als dank een lekker fudge-blokje.
En als jouw poster wordt uitgekozen als de winnende poster, dan mag je je hele gezin én je hele klas trakteren op een fudge-blokje. Mmmm….