Sneeuwpret

Wat fijn om weer op school te zijn! We hebben genoten vandaag. En sneeuw op het schoolplein is helemaal een feest!

Na een thuiswerkperiode is de school nu weer open. Wat is er veel te vertellen vandaag bij het ontvangstgesprek. Daar hebben we ruim de tijd voor genomen, want een lange periode hebben we elkaar niet gezien. Samen genieten van het voorlezen in de klas is toch wel veel gezelliger dan via een loomfilmpje thuis. Het is ook weer even wennen aan het schoolleven. De pauzes zijn een feestje vandaag. Wat een sneeuwpret! Samen sleeën, duikelen en sneeuwballen gooien. En als de juf mee gaat doen met sneeuwballen gooien is de pret nog groter! Eerlijk om de beurt op de slee en de juf mag zelfs ook een rondje mee.