Doehoek

Beste jongens en meisjes,

Hier vind je allerlei leuke activiteiten om te doen als je klaar bent met je werk. Alle normale lessen van de dag moeten eerst gedaan zijn voor je hier een leuke activiteit opzoekt. Wij zullen proberen elke 2 dagen een nieuwe doehoek te uploaden! Hou deze pagina dus regelmatig in de gaten.

Door op één van de onderstaande linken te klikken, kom je op een pagina terecht waar je de extra activiteiten kunt vinden.

De doehoek met het nieuwste nummer is ook de nieuwste doehoek. Voel je echter vrij om terug te kijken bij de andere doehoeken om nog andere activiteiten te vinden.

Als je vragen, opmerkingen of wat dan ook hebt over de doehoek, dan kan je die sturen naar meester Romijn: mjromijn@jandebakkerschool.nl.

Veel plezier!

Doehoek-1
Doehoek-2
Doehoek-3
Doehoek-4
Doehoek-5
Doehoek-6
Doehoek-7
Doehoek-8
Doehoek over Koningsdag
Doehoek lente
Doehoek – 75 jaar bevrijding
Doehoek-9
Doehoek-10
doehoek-11
Doehoek-12
Doehoek-13
Doehoek 14
Doehoek 15

Klik hier voor een VAKANTIEDOEBOEK

Hier vind je een opdracht beeldende vorming, om een cadeautje te maken voor een eenzame oudere in een verpleeghuis in Woerden:
Troostdoosje

Leren leren
Als jij je huiswerk moet leren, vind je het dan makkelijk? En de vraag is, ben je aan het leren of ben je aan het overkijken?
Als jij 1 bladzijde met huiswerk moet leren, maar je weet het al als je het alleen maar overkijkt, dan heb je niet geleerd.
En als jij straks op het voortgezet onderwijs een heel boek moet leren, dan raak je in de stress. Want hoe moet je eigenlijk leren?
We hebben een werkboek gemaakt wat jou leert leren. Er zijn verschillende manieren om te leren. Dit boek is bedoeld voor de bovenbouw (groep 7 en 8). Heb je het werkboek geprint nodig, dan kun je het ophalen op school.

Werkboek ‘leren leren’
Antwoordenboek leren leren