De moestuin een feit!

Mede dankzij uw boodschappen bij de Plus in Kamerik kunnen wij de moestuin op de patio realiseren.

Twee weken geleden kregen we een geweldige cheque van € 1113,69 overhandigd van mw. Romijn. En zelfs het eerste gereedschap voor het onderhouden van de moestuin kregen we cadeau!
Vorige week is er al een begin gemaakt met de aanleg van de tuin door Samson Tuinen, wat u kunt zien als u klikt op de foto’s. Ziet u maar één foto? Log dan in, zodat u alle foto’s ziet.
In de komende maand worden er nog fruitbomen (een pruimen-, appel- en perenboom) geplant, frambozenplanten en bessenstruiken. Tussen al dat moois en lekkers staan 30 kleine plantenbakken waar de leerlingen vanaf het voorjaar hun eigen groenten kunnen kweken.
Heeft u thuis wat bloembollen over, zoals bijvoorbeeld narcissen? Als u ze met uw kind mee naar school geeft dan weten wij daar wel raad mee! 🙂

En, we hopen natuurlijk dat uw ervaringen bij de Plus zo goed waren dat Plus Romijn er nog wat klanten aan overhoudt.