Welkom in groep 4!

Welkom in groep 4! Ik hoop dat jullie een fijne zomervakantie hebben gehad. Inmiddels staat alles weer klaar voor D.V. het nieuwe schooljaar. Heb jij er weer zin in? Ik wel hoor! Op de foto’s kun je vast een klein beetje zien hoe de klas eruit ziet. Elke maandag starten we met de psalm. En de andere dagen hopen we samen te gaan luisteren naar de Bijbelvertellingen over Gods prachtige schepping. Om kennis met elkaar te maken, zullen we ook wat verschillende activiteiten doen in de eerste schoolweek. Op woensdag krijg je les van juf Van der Horst. En hoe alles verder gaat in groep 4 leg ik uit als jullie gezellig in de klas zitten. Denk je op maandag aan je zendingsgeld? En op dinsdag aan je gymspullen? Ik kijk uit naar je komst D.V. aanstaande maandag. Op je plekje staat dan een naamkaartje zodat je weet waar je mag zitten in de klas. Tot snel!