Feest op zaterdag 25 april

Lieve kinderen van groep 4,

Wat hebben jullie gezorgd voor een enorme verrassing op mijn verjaardag! Eerst komt de postbode met een hele grote stapel post. En ‘s middags gaat de deurbel! Wie kan daar nu zijn? Ik heb geen visite uitgenodigd. En weet je wie daar voor de deur staan? Matthian en Thomas met een heel groot dienblad vol cadeautjes. Ze hebben wel ver moeten rijden. Maar het is echt een enorme verrassing voor mij. Wie had dat nu kunnen denken… Echt superleuk! En even later komt er nog een busje het erf oprijden. En weten jullie wie daar uitstapt? Sophie! Ze is met haar ouders in de buurt en ze rijden even door om de juf te feliciteren op anderhalve meter afstand. Ik voel me zo toch echt wel jarig. Heel erg hartelijk bedankt voor alle cadeaus, prachtige kaarten, zakjes bloemenzaad en mooie tekeningen van jullie. Daarom voor jullie een berichtje op de website. Als je inlogt, kun je de foto’s zien. Heel hartelijk bedankt voor alles! En ik hoop jullie D.V. 11 mei te ontmoeten als de school weer open gaat. Maar eerst lekker vakantie houden. Fijne meivakantie!