Bedankt dat u een steentje bijdroeg!

Wat een werk is er vandaag verzet, met hulp van ouders en leerlingen! We staan versteld van de opkomst en de resultaten. Bedankt!

Wat gaat er gebeuren?
We gaan het schoolplein vernieuwen. Dit houdt in dat er 4 nieuwe robinia toestellen komen en nog wat andere kleinere speelmogelijkheden.

Waarom hebben we uw hulp nodig?
Alles wat we besparen door vrijwilligers in te zetten, kunnen we besteden aan een schoolplein met meer speelmogelijkheden. Alles wat onze ouders kunnen doen gaan we organiseren via kluszaterdagen!

Hoeveel hulp is er nodig?
Onze plannen waren om zo’n 5 zaterdagen te plannen in de komende maanden. Echter, vrijwel alles is vandaag al gebeurd! We hebben onze hele lijst afgewerkt. Dat betekent dat we de kluszaterdag van volgende week laten vervallen! Over enkele weken maken we de balans op om te kijken of we nog een tweede kluszaterdag gaan organiseren.

Wat is er vandaag gebeurd?
We hebben vandaag hulp gehad van meer dan 40 mensen! Dankzij de mobiele kranen van Gerwin van Vliet en André van Herk, en de kiepkarren van Leendert-Jan Hofland, Ben Brak en Job van Andel / Rick van der Wijngaard, hebben we veel meer kunnen doen dan we hadden gehoopt. Alle klussen uit het klussenboekje wat u gisteren heeft ontvangen zijn afgerond! We hebben zelfs nog extra klussen kunnen doen!

Wat is de planning?
Volgende week vrijdag wordt er gestart met het bestraten van enkele gedeeltes van het plein. In de kerstvakantie wordt er een hek geplaatst om het toekomstige voetbalveld. En in januari komen de nieuwe speeltoestellen en de ondergronden. Als we uw hulp ergens bij nodig hebben dan laten we dat weten!

Beste vrijwilligers, HARTELIJK dank voor uw grote inzet en bereidwilligheid!