Een frisse start

We zijn weer begonnen. De eerste week zit erop en het lijkt wel alsof de vakantie alweer heel ver achter ons ligt. Een goed moment om na te denken over het vervolg van dit schooljaar..

De overstap van groep 4 naar groep 5 neemt de nodige veranderingen met zich mee. Zo krijgen de kinderen in groep 5 voor het eerst aardrijkskunde en geschiedenis en wordt er een start gemaakt met het huiswerk. Ook de tafels van vermenigvuldiging worden dit jaar extra belangrijk. Vanaf de voorjaarsvakantie kunnen de kinderen nl. hun tafeldiploma gaan halen. Hiervoor moeten 80 sommen in 4 minuten foutloos gemaakt worden.
Ook dit jaar hopen we weer 2 BTW-thema’s op te gaan zetten, waarbij er zoveel mogelijk vakken aan het thema worden gelinkt. De onderwerpen blijven nog even geheim, maar houd u de website en de verhalen van de kinderen in de gaten? 
Genoeg om te doen en te leren dus dit jaar. We hopen op een goed en gezegend schooljaar met elkaar.