Schoolreis groep 3 t/m 8

Groep 5 t/m 8

Vorige week zijn groep 3 t/m 8 op schoolreis geweest. Wat hebben we genoten! Kijkt u maar eens naar de foto's...

Groep 5 t/m 8

‘Juf, dit was de leukste schoolreis ooit’. Een mooiere eindconclusie van de dag kun je als kind (en begeleider) toch niet wensen. Terwijl het op de heenweg nog flink regende, klaarde de lucht tijdens de boottocht op en kwam de zon zelfs door. De rest van de dag is het stralend weer gebleven. Heerlijk om zo alle huisjes te bekijken, de verhalen van de vrijwilligers te horen en zelf aan de slag te gaan. En met zo’n gezellige buschauffeur is zelfs de lange reis een feestje!

Groep 3 en 4

We zijn ’s morgens naar de Kinderwerkplaats in Den Haag gegaan. Met onze eigen gereedschapskist hebben we veel dingen gemaakt. Een zeilbootje, een dobbelsteen, een autootje en nog veel meer! We hebben met super grote lego blokken een huis gebouwd. En wat dacht u van een papieren raket de lucht inschieten? Het was allemaal mogelijk in de Kinderwerkplaats. U snapt wel dat we ons geen moment verveeld hebben. ’s Middags hebben we heerlijk gespeeld in de speeltuin in Zoetermeer. In de bunker is het lekker donker. Een mooie plek om politie en boefje te spelen. Lekker springen op de trampoline en met z’n allen op de grote schommel is ook heel gezellig. Kortom, we hebben een fantastische dag beleefd.