Koningsspelen

De vakantie is begonnen! Maar voor het zover was hebben we eerst nog een hele leuke dag gehad.

De dag begon met het zingen bij de vlag, met aansluitend een lekker taartje voor de aanwezige ouders.
Dat hadden de leerlingen ook wel gelust. Maar ’s middags was het hun beurt; de koningsspelen!
De koningsspelen bestonden dit jaar uit workshops waarvoor de kinderen zich konden inschrijven.

De keuze was heel divers. Kinderen konden kiezen om dicht bij de school te blijven en aan de slag te gaan met een workshop fotografie, bloemschikken, boogschieten, vissen, bakken, voetballen of een vogelhuisje timmeren.
Maar ook verder van ‘huis’ waren er mogelijkheden. Het bouwen van hutten, het maken van een boottocht of een bezoekje aan een molen, aan een autogarage of aan een boerderij.

Al met al hebben we veel enthousiaste gezichten gezien, van zowel leerlingen als ouders. Deze dag was niet op deze manier mogelijk geweest zonder de enorme inzet van jullie als ouders. Ik wil u namens het team hartelijk bedanken voor het meehelpen en het meedenken!
Misschien heeft u wel wat opmerkingen die u wilt meegeven met de commissie (Adrie van Es, Agnes Heres, juf Maljaars, meester Overdijk en juf Schalk). Als u dat via dit formulier laat weten, dan ontvangen zij uw reactie!