Hier worden we blij van!

Samen spelen op het plein krijgt in deze periode veel aandacht. Aandachtspunten zijn bijvoorbeeld: Iedereen mag meedoen; we doen elkaar geen pijn; we verstoren het spel van de ander niet.

Wat fijn om te merken dat deze punten door de leerlingen zo goed worden toegepast. Vorige week donderdag hebben we heerlijk in de sneeuw gespeeld: Een eerlijk sneeuwballengevecht op het overloopveld; aan de slag met schep, bezem en kruiwagen om de sneeuw te verplaatsen; ruimte om van de sneeuw een eigen creatie te maken; of zomaar heerlijk glijden in de sneeuw. Hier worden we allemaal blij van!
Om dat te onderstrepen heeft groep 8 afgelopen maandag een heerlijke fruitbowl gemaakt voor alle leerlingen van de school. Ook daar worden we allemaal blij van…