De eerste dag

Dat was toch wel even wennen vanochtend, om al om 6.15 op de fiets te zitten naar het station. Maar de ontvangst was om over naar huis te schrijven. Dus dat doe ik bij deze.

Vanochtend trof ik een directiekamer vol met opgezette dieren en humoristische briefjes om de ‘dierecteur’ welkom te heten. Ook de verdere ontvangst vanochtend was erg warm en gezellig, net als de kennismaking twee weken geleden. Wat een voorrecht om in zo’n team te mogen werken!

Vanmorgen heb ik de groepen 3 t/m 8 bezocht voor een korte kennismaking. Verwachtingsvolle blikken van kinderen, enthousiasme, en veel nieuwsgierigheid is een mooie samenvatting van wat ik heb gezien en gehoord.

Ik ben vandaag gestart met een nieuwe baan, met een nieuw team en bijna 200 nieuwe kinderen. Een grote verantwoordelijkheid. En bijzonder mooi dat ik het vertrouwen heb gekregen van team en bestuur om aan deze school leiding te gaan geven. Ik hoop dat ik samen met alle betrokkenen een goede samenwerking kan opbouwen om samen, met Gods hulp, het beste te zoeken voor onze leerlingen!

Ik hoop u als ouders in de komende periode te leren kennen. Loop gerust even binnen om kennis te maken. En mocht u niet wekelijks in de school komen dan spreek ik u wellicht op één van de ouderavonden van deze maand!