Een pracht van een feest!

'U neemt vandaag hier afscheid als directeur' En daar hoort bij... een pracht van een feest een afscheidsfeest! Sjonge jonge jonge wat een feest was dat!

Meester Schalk is bijna 25 jaar directeur geweest op de Jan de Bakkerschool. Op donderdag 20 december is er in de school een afscheidsfeest georganiseerd. Als verassing werd de meester met zijn vrouw thuis opgehaald met een TukTuk. Met de leerlingen en ouders hebben we hen feestelijk onthaald. In de gemeenschapsruimte van de school is het programma gestart. Na de pauze zijn de ouders naar huis gegaan. In de groepen zijn er workshop gehouden ter voorbereiding op de middag. Na een heerlijk patatje hebben alle groepen de kwaliteiten van de meester gepresenteerd. De dag is afgesloten met een kerstvertelling van meester Schalk. Iedereen heeft genoten van de dag! Namens alle betrokkenen bij de school wensen we de meester een goede tijd toe bij Berséba.