Veel of alles geven

Op dinsdag 6 november hebben vier dominees over deze vraag met de kinderen gesproken ter voorbereiding op de dankdag. Voordat dominee Van den Bosch, Mulder, Simons en Zondag in de klas kwam, vertelde de leerkracht het verhaal van de weduwe uit Markus 12 : 38 – 44. Zij gooide twee kleine penningen in de schatkist. De Heere Jezus zag het en riep zijn discipelen. Deze vrouw geeft het geld aan de Heere, waarmee ze eten voor deze dag kan kopen. Ze heeft geen geld meer om vandaag eten te kopen. Dat heeft ze voor de Heere over. En hoe is dat met jou en mij? Deze vraag hebben de predikanten in alle groepen met de kinderen besproken. Het waren zeer waardevolle momenten in de groepen. We danken de predikanten hartelijk voor de tijd die ze beschikbaar hebben gesteld!