Wat is Schoolspot?

Schoolspot is een ICT-webwinkel voor het basis- en speciaal onderwijs waar ouders en medewerkers met korting ICT producten kunnen bestellen.

Welke soort aanbiedingen heeft Schoolspot?

Schoolspot heeft verschillende soorten ICT aanbiedingen zoals:
hardware producten zoals een laptop, computer of 3D-printer;
software zoals Microsoft Office 365 of een antivirus van Norton;
clouddiensten waar online trainingen gevolgd kunnen worden.

U kunt zich bij Schoolspot aanmelden om per mail op de hoogte gebracht te worden van speciale aanbiedingen.

Wat moet ik doen om gebruik te kunnen maken van Schoolspot?

Als u hiervoor belangstelling heeft, gaat u naar https://www.schoolspot.nl/  Onderaan de webpagina staat onder het kopje Account Schoolspot: Registratie leerling. Registreer daar één van uw kinderen die bij ons op school gaat. Na het invullen van het formulier krijgt de school een melding dat er een leerling is aangemeld. Als wij bevestigd hebben dat het een van onze leerlingen is, kunt u uw bestelling doen bij Schoolspot. Zo gauw uw kinderen van school zijn vervalt de mogelijkheid om via onze school gebruik te maken van Schoolspot. Heeft u vragen hierover, dan kunt u contact opnemen met H.C. van IJsseldijk.