Sponsoring Woord & Daad stopt

In december stoppen we met het sponsoren van kinderen via Woord & Daad. Zendingsgeld blijven we inzamelen.

Eind december 2015 stopt de sponsoring van kinderen via Woord & Daad door onze school. In het verleden sponsorde elke groep van 3 tot en met 8 een eigen kind. De laatste jaren lopen de inkomsten zo ver terug dat de groepen 3 tot en met 8 samen twee kinderen kunnen onderhouden. Steeds meer gezinnen onderhouden een eigen sponsorkind.

De tijd die we besteden aan de afwikkeling van de sponsoring, het wegbrengen van het geld en de verantwoording staat niet meer in verhouding. Dat is de reden waarom we de sponsoring eind december stoppen.

We vinden het belangrijk, dat kinderen blijven denken aan de minder bedeelde naaste. Daarom blijven we wekelijks zendingsgeld ophalen!